Condicions de contractació

En formalitzar la inscripció per a aquesta activitat acceptes les següents condicions:

• Normativa de l'activitat: Acceptes seguir les normes, instruccions i regulacions que s'estableixen per a la pròpia activitat en la qual et vols inscriure.

• Plaça no garantida: Les places en les nostres activitats no estan garantides fins que hagis efectuat el pagament o formalitzat la inscripció amb beca i hagis rebut la confirmació satisfactòria del sistema per correu electrònic.

• Autorització: La formalització i signatura de l'autorització és obligatòria per poder participar en les nostres activitats. A formalitzar per part dels tutors legals en cas que l’inscrit sigui un menor d’edat.

• Autorització d'enviament d'e-mails: Autoritzes a ATLAS a enviar-te correus electrònics d'informació o recordatoris relacionats amb la pròpia activitat.

• Política de devolucions:

- Si l’anul·lació es produeix 21 dies abans de l’inici de l’activitat es retornarà el 90%.

- Si l’anul·lació es produeix entre 21 i 10 dies abans de l’inici de l’activitat, l’import a retornar serà del 60%.

- En cas que l'anul·lació es produeixi en un termini inferior a 10 dies abans de l'inici de Casal d'Estiu Culturnautes 2024, no se'n tornarà cap import.

- En cas d'abandonament d'un participant durant el desenvolupament de l'activitat o no es presenti l’infant a l’activitat, i no ho hagi notificat de manera prèvia no es tornarà cap import d'inscripció.

- Es tornaran els diners quan el Casal encara no hagi començat i l'infant, ja inscrit, com a causa d'estar infectat amb el virus de la COVID hagués de romandre confinat i no pogués gaudir del Casal, sempre que presenti el document que ho acrediti . Es tindrà en compte la normativa de confinament vigent.

En tots els casos, ATLAS, fundació sociocultural disposarà de dos mesos, a partir de la data de l’anul·lació, per realitzar el retorn dels diners corresponents. L’import a retornar es calcularà aplicant el percentatge corresponent sobre la quantitat abonada.

• Política de cancel·lació: En cas de cancel·lació de l’activitat per part de l’organitzador, es procedirà a la devolució íntegra dels imports d’inscripció prèviament abonats.

• Protecció de dades: La teva informació personal serà tractada de conformitat amb la Llei de Protecció de Dades i el que s’estableix en la nostra

• Política de Privadesa: Acceptes que la teva informació es pugui utilitzar per a fins internes d’ATLAS i en cap cas serà compartida amb tercers sense el teu consentiment.

• Condicions de seguretat: El pagament es realitzarà en un entorn segur mitjançant una passarel·la de pagament amb TPV virtual proveïda per l’entitat bancària BBVA.

• Modificacions de les condicions: ATLAS es reserva el dret de modificar les condicions d'ús dels seus serveis en qualsevol moment. Si ho fem, et notificarem per correu electrònic o a través del nostre lloc web.

Si tens preguntes o necessites més informació, si us plau, posa't en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic culturnautes@atlasfundacio.org